Cikgu SMKCJ


ouh puhlishhhh !

kalau korang nak karang cerita , jangan karang cerita macam ni . sebab orang akan gelakkan kita balik :D

kalau nak buat cerita pun agak2 lah . kalau kata semua student TAK SUKA aku , memang aku dah lama dipulaukan oleh diorang la kan . tak mungkin aku still sihat2 , still ramai kawan (tak kira bangsa dan agama apa) ataupun masih tak buat loporan sebab dipukul oleh student SMKCJ kan . kalau polis tanya kenapa ? sebab SEMUA STUDENT TAK SUKA SAYA ! whtttt ? HAHA .

kalau pasal meyampuk tu lagi tak berasas ! malas nak comment banyak . sekarang kamcing dengan aku USTAZAH , CIKGU HAMISAH . diorang tahu perangai aku macam mana -___-'

lagipun CIKGU HAMIZAH , seingat2 saya la kan , cikgu ajar saya masa saya form 1 je . masa tu pun belum baligh lagi , ajar saya pun tak sampai setengah tahun , macam mana tahu perangai saya ni ? ouhhh tidakkk

serah phone teruskan senang , takpayah nak comment pasal aku

10 comments:

DEKO AL-YAHYA said...

cikgu hamizah,awak mmg sial kerana menghina adik sy!nak kena lempang?! the hell man ngan ckgu zman skrg?

FS said...

hahahha kanak-kanak boleh tekanan , cikgu boleh sakit jiwa , apakah ?

dylakamil said...

hahaha apa ni apa ni apa jadi apa jadi? takpaham takpaham

DOLCEshasha said...

tak baik kutuk cikgu tapi dh gaya gini buat stdnt nk kutuk cikgu . ngeeh .

farina said...

ouh sux nyer.!!.cekgu hape lah nie..-,-

Unknown said...

aku bnci cikgu style gini!

Zylee Rahman said...

weyh aku pun ta bpe suka doe mlut dia .
pgy pgy confirm mnjerit kt tapak prhmpunan .
bingit tlinge aku doe .
mlut ta bole cover ckit kan ?

nadira said...

well ,benggang sial .(ttbe)haha

Elashly said...

chill la. mulut org kita tak boleh nak buat apa. tapi apa yang kita boleh buat is diam. even kena fitnah ke. sebab yang dapat dosa dia. walaupun dia tak pernah rasa yang dia cakap tu berdosa. -prefect elyaa- haha

Zylee Rahman said...

yeke smpay cmtu ?
teruk gile .