ERR !

tkpelah , tkde sapa sudi dengar cerita badak air ni :'(

si polan A
"wey semalam aku pergi dekat ni , dengan dia tu , pastu aku main ni , makan jap then aku pergi tu . sesat kat sini , balik sini dah pukul 6 . baru lah aku dapat main tu" *dengan nada yang semangat nak bercerita*

si polan B
SO , LIKE I CARE ?!

si polan A
okay

apa perasaan korang kalau berhadapan dengan orang macam ni ?

4 comments:

dylakamil said...

panas sbb respond minima dan menyakitkan hati

AFIQah said...

aku x text dye dah lps nih.

DOLCEshasha said...

tak layan dah pas nih budak cmtuh ~.~

farina said...

sakit nyer aty~~