starving

went to mcd with FS . disebabkan aku lapar sangat2 dan tiada apa untuk dimakan kan (padahal dah makan nasi kt rumah -..-') so , ajak FS pergi mcd dan aku tersangat lah pelik , sebab sebelum ni ajak dia mesti ada macam macam alasan tak nak pergi . hari ini dia OKAY sanad2 !!!! *cilaker punya ayat

muka excited nak pergi a.k.a lapar

okay , dah kenyang -..-'

TERIMA KASIH KERANA SUDI MELIHAT GAMBAR YANG MENGELIKAN INI . HARAP GAMBAR INI MEMBERI ANDA INSPIRASI :D

5 comments:

dylakamil said...

apahal dgn gmbr no 2 ni?

okay, nak pegi gelak guling2 macam tenggiling skrg

Lady FS. said...

mula2 aku ajak maulana hot je kan ? -_-'

rda hot said...

Sumpah muka annoying. Haha.

atifah said...

gambar baru untuk tahun baru ! lain kali suruh FS belanja aku tau !haha

nurafiqahmohamadadnan said...

muka mntk makian ohh. haha.