Saye Semuonyooo :')

Haaa dah lama tak keluar rumah. Tiba2 semalam miss Atma dengan WMS ajak lepak dekat Tupai2, apa lagi tak kan kau nak tolak. Yang bestnya aku sorang je budak sekolah, yes aku sorang. Yang lain semua dah tua2 belaka, hikhik.

Lepastu time makan dok pulun kecek kelate dengan semua orang. Betul tak betul, aku main belasah je. Mana taknya aku terkinja nak kecek kan. Hampir 4/5 semua dok kecek kelate. Aku tak nak la ketinggalan, nak jugak cuba2 kecek klate. Hihi, comel betul bila salah gelak sorang2 -.-

Meet them <3

Lepas habis Tupai2, lepak Kampung Baru pulak perkena sugus gam and redbull gum. Oh baru aku tahu ada nama lain untuk perisa shisha. Nama semua nak adorable je. Rasa pun sedaapppppp! Around 2.am kitorang gerak ke belimbing heights. Thanks to WMS and Faiz.

Baby kitew pancit, bye! ;'(

5 comments:

Fazrina Mokhtar said...

siannya baby pancit. pergi letak cacing. hehe.

Feeqa said...

hahha, ili, faiz n wan klate kan. emy plk dok kecek klate ngn ili. sbb tu sumo dok pakat kecek klate.

dylakamil said...

Hahahah redbull terbaikkkk, sedaaapppp :D

dhanial yahaya said...

Hahahaha esok baru nak p letak cacing =.=

Haaa tu la sebabnya. Seronok wehh :D

Tu la pasal, hihik

aina ali said...

kau tak abis2 dengan kecek kau tuh . pening aku dengar weh .