Kesah?


Rami lagi terkena. Bila check tadi, semua dah delete. Haram! -.- So guys, lain kali hati2 ye dengan saya. Saya pantang la tengok account orang yang dibiarkan je. Rasa gelenya nak hacked, hikhik.

9 comments:

Feeqa said...

hahahha, x reti dok diam tgn kau tu

dylakamil said...

hahaha pttla tgk status fs, atma dgn syasya lebih kurang! hahahah

aina ali said...

hahah siot je . nanti aku nak hacked kau ahh . bia padan muka .

aNNa maRdHiaH said...

suka main hacked2 erk . nakal sungguh ! hehe . anyway,ziarah and follow sini dari blog deko . hurmm jom ziarah anna ye . salam kenal.

atifah said...

lepas ni bila aku nampak ada orang puji dhan dekat fb, sumpah aku takan layan. sebab aku tahu dhanial tengah puji diri sendiri

dhanial yahaya said...

Okayyyyyy

ayuazami said...

Aku bangga sebab aku tak kena :D haha

itu ATMA :) said...

Kesian takde org nk puji kan? Tuh yg kerja duk hacked acc org lain jek. hahaha

dhanial yahaya said...

Oh takpe, akan datang ye ayu. Hahaha

Yelah atma :(