Entahlah


Semua orang mesti ada masalah. So memandangkan aku pun orang, aku pun ada masalah. Tapi aku tak pernah cerita masalah aku dekat orang lain, family mahupun kawan baik. Aku takut bila aku cerita, aku pula dipersalahkan. So better makan sorang2 masalah yang ada. Makan sampai termuntah.

Haih entah lah, rasa bosan dengan kehidupan sekarang. Balik rumah je tengok takde orang, makan pun kena beli sendiri dekat luar. Parents sibuk bekerja sampai malam. Tam jelah jadi peneman aku setiap hari. Kakak pun duduk jauh dari KL, nak share anything pun susah. Kadang2 aku jealous dengan anak orang lain, balik sekolah je ada orang angkatkan beg. Sediakan makanan, berbual. Sigh.

Bila aku ketawa macam orang gila, jangan ingat aku takde masalah. Nak update blog pun dah takde mood. Bye :'/

3 comments:

A Y U A Z A M I said...

apa yang kau rasa tu sebijik macam apa yang aku rasa. sekurang-kurangnya, kau ada Tam, and aku takde sesiapa pon. So, walau macam mana pon rasa susah hati, rasa dipinggirkan, kau kena lah tabah sebab kau akan tau yang kau ni sebenarnya sedang berkorban :)

Unknown said...

alahai, kesian pulak aku dgr. meh dtg s.a 'akak' lain ramaiiii. chill kay? :)

itu ATMA :) said...

Sedihnyaa. Kesian pn ada gak weyy. Meh aku tmn kau. Aku freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je now. HAhahaha