intan ouh intan -..-'

"kat dlm bas,kat dlm kelas dye, aq mesty jmpe dye dpn2..
asl kaw ensem sgt??asal kaw perfect sgt??
kaw da uat aty aq lebor kaw taw..
arghhh...ta tahan aq ngok law dye usha pompuan laen kea..
bpk panas........
td aq msok klas dye maw mx senarai nme yg g wetland..
dye de dpn mte aq!!
aww....ensemnye mamat nyh..
aq da caer sgt nyh...
aq rse cm aq nyh dye yg punye!!"


maksud kau BUDAK BARU yang dari SEKOLA AGAMA PETALING ? yang nama dia MUHAMMAD SAFUAN BIN SULAIMAN ? budak lelaki yang SATU CLASS DENGAN AKU tu ke wahai INTAN ?

goodluck intan ! moga cita2 kau tercapai , HAHA

5 comments:

intan's life said...

woi...
tu gamba dye kea??
babi arh kaw..
kantoi jea...
adoyy...
dhandhandhan,...
siakk arh kaw..
nyway tengs kawan bg aq smgat..
cm vavi jea kaw..
hahaa....

Lady FS. said...

hahax boleh blah , kan best kalau ada org mnt saya mcm dia ni :DD

atifah said...

tak boleh blah doh , hahah agak agak lah sikit

adeba rosly said...

HAHA , bpk ta bule blah siak ! ni lwn ctew aku ngan alif ny , HAHA , tiba tiba :) asl kejadah haram kaw ny intan ? HAHA -..-

wan elya ashikin said...

euwwww. geli babi aku la wehhh. pakai celak mesti ingat dia. hahahaha. krm salam maut oke !