4PA2 Class

Tak sah hidup aku kalau sehari tak jumpa muka budak2 ni. Kalau sorang tak datang mula ah nak maki hamun bagai sebab memang tak best kalau salah sorang takde, err geli sikit aku nak cakap macamtu, haha. Tak kira kau pergi mana, mesti kau akan nampak muka2 'MACHO' ni berkepit macam kuih kapit, yang dikepit2 oleh Apit. Okay tak lawak Dhanial -.-




Asma', Aina korang boleh ganti Missworld 4PA2. Nak sangat jadi diva bagai kan. Lagi satu, dalam kelas banyak sangat gelaran yang aku suka bagi dekat orang. Pastu bila orang bagi gelaran dekat aku terus naik angin macam Allif Miemsien kan. Okay tipu, dia lagi teruk dari aku, sangat teruk bila dia dah mengamuk -.-




Ni during AG class, ntah apa cikgu cakap aku tak tahu. Yang aku tahu cover line sebab nak tangkap gambar. Nak simpan dalam phone konon bila rindu boleh buka folder terus tengok gambar apa semua kan. Bajet syahdu bila semua orang dah takde nanti, haha.




Okay dia ni aku tak nak comment panjang. Kalau aku comment macam2 pasal dia ni then dia baca apa aku tulis mesti dia mengamuk macam *&&^%!! Tak nak aku jadi mangsa dia ni lepas Qahar kena. Scary la babssss! Aku rasa macam nak daftarkan dia balik ah dekat Pendidikan Khas. Qahar, kau kena join dia juga. Okay?




Diva wannabe doh, takpe2 aku akan sokong angan2 korang. Korang, Missworld boleh masuk class modeling after this. Then aku nak tengok tahap mana Diva kau orang okay? Takde korang takde divas. Enough! :P




Okay Balvinder sekarang dah hot, sebab semua orang nak couple dengan dia (padahal sorang je) feeling2 handsome la kan sebab dah jadi kegilaan ramai, haha. But, kau fun to talk but not fun to play with. Get it? Suka buat lawak tapi bagi orang bengang. I repeat bengang bukan rasa nak gelak. Kadang dia okay but kadang2 dia annoying sampai tiada tahap -.- Laughing gas kau memang terbaik ah




Whoaaa2, dia ni Sangat active apabila cikgu Harbans masuk, aku pun tak tahu kenapa. Comel sangats kans sampai cikgu panggil telechubby apa semua! terbaik sial! Tapi bila cikgu lain masuk, terus beg jadi bantal layukan kepala dan mulakan operasi buat peta selat selatan dekat meja. Jangan kacau dia bila tengah tidur, kalau tak dia boleh baling kerusi dekat korang, haha MIND THAT!



Zaman persekolahan hanya seronok apabila ada insan2 yang menyeronokan, zaman persekolahan macam *^%&!! apabila bila all the cikgus macam -.-'

No comments: