Cerita Sikit Sebanyak -.-

Muka suci baru bangun tidur :)

I slept at 5am yesterday, and i woke up early around 9.30am. Imagine berapa jam je i tidur semalam. Bukan tak tidur sebab tolong mak aku kacau dodol ke hape tapi saje cari pasal -.- Tu yang bangun mata sepet sebelah macam lembu tengah sedih nak kena korban, ah sungguh adorable kan. Oh yah, lagi sekali tak pergi sembahyang raya. Tu tak adorable kan, takpe saya tahu. Tsk tsk.



Yummy ^.^

Dah tahu lambat tu terus kelam kabut pergi mandi sebab makanan dah terhidang. Tak nak lepas kan peluang yang ada, makan ramai ramai -.- Satgi buat cerita sedih makan sorang-sorang, sadis. Oh yang aku agak pelik sebab terdengar ada suara sumbang berkata kata tadi pagi. Ayat dia lebih kurang macam ni 'Kau tahu je kan ada makanan'. Middle finger for you, haha



She's totally awesome -.- Ambil gambar dia, ambil gambar dia

Bila masing masing bangun 'awal pagi' mulalah mengantuk macam apa. Aku mengantuk jugak actually but yah, dhanial kuat kan. Mana boleh lemah lemah. Oh gitu kan -.- Tapi aku macam nak lempang jugak nak tidur kena pakai spec segala bagai. Kau hengat kau diva tak boleh kena cahaya segala bagai? pfftttt, haha



Tiba tiba diva jadi monster bila tahu paparazzi amik gambar dia.
Habis tumbuh semua bulu yang ada. Serammm~



Lepastu buat buat terkejut bila tengok monster bangun o.0



Tiba tiba ustazah datang nak baca apa yang patut, biar monster keji tu berubah jadi manusia balik.
Thank God! :')



Lepastu ustazah mintak kawan dia tolong dia. Annnnndddddd...



Tadaaa! monster keji terus berubah jadi wanita solehah uolls. Terus pakai tudung ala ala Siti Nurhaliza kan. Harus nampak rambut sikit sikit kan *pengsan*


BYE!

4 comments:

FS said...

Akak siap tidur dengan eyeliner u'olls, penat buat video tutorial memakai eyeliner bersama pondan fs

I paling suka duh post ni, I rasa mcm untuk I. hahahahahaha hee hoo hee hoo donkey tumpang slide!

dhanial yahaya said...

hikhik, benci. Macam nak delete semua gambar2 awak gantikan dengan gambar tam 0.o

Feeqa said...

ustazah rock gila pkai eyeliner gitu :D

ni bg pic raya td ka?

dhanial yahaya said...

haha tu la pasal. kawan dia lagi rck kot -.- yup gambar raya :)