Please Cium Pipi Dia :')

Kalau setiap hari keluar susah jugak kan. Duit pun dok keluar macam air terjun. Dhanial memang macam ni, boros. Lagi lagi kalau tengok wallet berkepuk kepuk dengan duit. Nak je keluar lepak sini sana. Tadi lepas training terjumpa Elyaa sayang kita, ajak pergi Ampang teman aku bertaruh demi sekolah dan negeri, tapi hampeh, bukan apa yang aku jangkakan. Habis terus balik rumah kurung diri dalam bilik sorang sorang sebab Elyaa kita tak dapat bagi semangat T__T

Lepas balik rumah, cik Ina dengan Pak Ya kita ajak pergi Mid Valley pula. Katanya cik Ina kita nak beli sandal, wah class cik Ina sekarang. Walaupun tak larat rasa macam nak tidur je, aku still join. Dan tak rugi, sebab aku dapat paw cik Ina baju sehelai. SEHELAI! -.-


Ramai kata Dhanial sekarang makin gemuk, sedih.



Lepas beli barang barang cik Ina, miss FS and miss Mira terus lepak dekat La Manilla. Burlpppp! Kenyang, alhamdulillah -.-



Siblings yang adorable dan sweet. Korang mampu nak beat kitorang? *Habislah semua dok maki aku sekarang, hahaha



Terima kasih Pak Ya. Awak memang bermurah hati setiap hari. Sayang ketat ketat! :')



Yes aku gemuk, peduli apa kan? So yeah, beli baju for next event. Thanks cik Ina, sayang sendat sendat! *okay boleh bunuh Dhanial sekarang! >.<



Sementara tunggu parents aku yang adorable beli barang dapur. Kaki serious lenguh lenguh, pinggang pulak tak nak jadi kawan baik sekarang. Senang cerita aku kena banyak berehat sekarang ni. Serious banyak! Okay bye, sekarang pukul 4.39 pagi aku still online bertemankan Atma yang baru je check in rumah cik Ina hari ni, hehe.


Okay F! title langsung takde kena mengena dengan cerita aku.


6 comments:

dylakamil said...

please cium pipi dia?! hahahaha

sayang sendat2 ketat2 rasa nak bunuh dhanial! hahahah

mirara said...

aku pun dapat paw kasut jugak :)

dhanial yahaya said...

Hhahahahaha bunuh la bunuh! :D

Bagus lah Bagus!

DOLCEshasha said...

cium untuk saya jugak? auuu auuuu :)

Unknown said...

kol 4 lebih baru atma mai? dahsaat

dhanial yahaya said...

Okay shasha :P

pukul 2.30 kot feeqa.